Sunday 11 November 2012

Kau yang ku dambakan...

Tiba-tiba hati ku terasa kosong..minda ku kosong..jiwa ku kosong tanpa kehadiran insan-insan yang ku sayang...Semua bagai telah pergi meninggalkan aku. Apa lagi yang tinggal..??? Aku tak punya apa-apa..cuma aku ada rasa cinta yang ikhlas untuk ku berikan padanya..sesukar itu kah untuk dia memahami..? Aku tidak lemah tanpa cinta, tapi aku tak mampu sendiri tanpanya..Mengapa kehadirannya bagai bayu lembut berlalu...menampar lembut ke wajah ku dengan rasa amat nyaman...mengusap rerambut ku lembut dengan kasih sayang dan rindu...namun kini, aku terpaksa merelakan diri mu pergi daripada diri ini..aku tidak ingin kan perpisahan ini sayang..biarlah ku tunggu dalam satu penantian yang amat menyesakkan ku..usah kau sekat keinginan ini sayang...aku akan sentiasa bersama mu dalam doa..dalam kejauhan dan tetap rela menanti kepulangan mu ke sisi ku...


No comments:

Post a Comment