Thursday 15 November 2012

Aku Tetap Ada Untuk Mu

Mentari menyinar hangat namun nyaman,
Langit mencerah dunia semakin terang,
Gumpalan awan gemawan menjadi teman mentari,
Sesekali angin menyapa lembut dedahan pohon,
Bernyanyi sang nyiur disapa semilir bayu..
Begitu indah sahabat..suria pagi ini...

Biarkan aku menjadi seperti suria itu sahabatku,
Biarkan aku menjadi seperti langit itu sahabatku,
Biarkan aku menjadi seperti awan itu sahabatku,
Biarkan aku menjadi seperti angin itu sahabatku,

Agar dunia persahabatan kita sehangat mentari,
Agar dunia persahabatan kita secerah langit pagi,
Agar dunia persahabatan kita sehalus awan gemawan,
Agar dunia persahabatan kita senyaman tiupan angin,
Agar kau tahu aku sentiasa ada untuk mu..

Walau terkadang aku ada waktu kau tiada,
Walau terkadang aku ditemani tangisan,
Walau terkadang aku dihinggap sunyi...
Namun..aku tetap ada untuk mu..kamu tetap ada dalam doa kudusku...





No comments:

Post a Comment